Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 147/156/ГТ, тема за общи приказки

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
    Нямам и намерение да съм вътре.Мисълта ми беше,да извадя филтрите и да го нагодя ,така че да фъска директно вътре.
    То си пръска докато свърши и се върти въздуха заедно с мъглата от спрея в купето, на моите нямам филтри вътре, само отвори до левия крак на пасажера. Това филтър за филтриране на въздуха при рециркулация ли е?
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • Да със сигурност не е гот да го дишаш. Аз на моята 147-ца правех следното :

      1. махам филтрите, които са изпод таблото
      2. паля колата, пускам климатика на мах студено и на мах духалката
      3. затварям всички врати и прозорци, но оставям рециркулацията отворена (заради т.5)
      4. разкачам пластмасата под пасажерската чистачка (няколко винта и щипки)
      5. от там ми се открива перфектно вентилатора и с маркучлето, което е към спрея пръскам директно към него, а той прави така, че питата да бъде цялата "изпръскана" и обезпаразитена
      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

      FIAT Coupe 16VT
      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

      Comment


      • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
        То си пръска докато свърши и се върти въздуха заедно с мъглата от спрея в купето, на моите нямам филтри вътре, само отвори до левия крак на пасажера. Това филтър за филтриране на въздуха при рециркулация ли е?
        Не,филтъра на купето е.На 147 и фейсовите 156-ци е под жабката.Там са го заврели и тряя си нинджа 37 кила,та да ти е удобно да го свалиш/смениш.

        ---------- Post added at 16:58 ---------- Previous post was at 16:55 ----------

        Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
        Да със сигурност не е гот да го дишаш. Аз на моята 147-ца правех следното :

        1. махам филтрите, които са изпод таблото
        2. паля колата, пускам климатика на мах студено и на мах духалката
        3. затварям всички врати и прозорци, но оставям рециркулацията отворена (заради т.5)
        4. разкачам пластмасата под пасажерската чистачка (няколко винта и щипки)
        5. от там ми се открива перфектно вентилатора и с маркучлето, което е към спрея пръскам директно към него, а той прави така, че питата да бъде цялата "изпръскана" и обезпаразитена
        Мдаа като,че ли така е най-добре....има варианти
        156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
        147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
        159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

        Comment


        • Обаче когато е на рециркулация и си пръска вътре, минава многократно.
          Last edited by lordliness; d.m.y г., 18:03.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
            Обаче когато е на рециркулация и си пръска вътре минава многократно.
            Е да,прав си,има го и тоя момент.

            Сега като Дигиталния подхвърли по-нагоре,че турбината е под пластмасовата кора...какво ги е накарало да направят,така че засмукващия се въздух отвън ,да минава първо през турбината и след това да минава през филтъра.Както знаем при 156 преди фейса е обратното.
            Не съм свалял корите под чистачките още на 147 да видя какво е положението....за това се замислих.
            156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
            147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
            159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

            Comment


            • При 166 също потокът минава първо през турбината. Вероятно това е по-доброто решение и поради това са направили промяната при 156.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                5. от там ми се открива перфектно вентилатора и с маркучлето, което е към спрея пръскам директно към него, а той прави така, че питата да бъде цялата "изпръскана" и обезпаразитена
                Е, все пак леко закачаш капака да не ти изчисти и физиономията

                Comment


                • Е не е лошо да кажеш какви части ти трябват,та колегите да се втурнат......фарове ли,седалки....даже и аз се чудя от къде да започна да изреждам
                  156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                  147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                  159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                  Comment


                  • Па и земи да пишеш на български.
                    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                    Comment


                    • Ми колега попринцип ми трябват тампони левия фар е стчупен броните са супер издрани май клапаните и не стават не разбирам колоните сс избити сслонс има изгорено на задната седалка копчето за стаклата изкъртено лявата страна с една дума доста неща ...

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                        Е да,прав си,има го и тоя момент.

                        Сега като Дигиталния подхвърли по-нагоре,че турбината е под пластмасовата кора...какво ги е накарало да направят,така че засмукващия се въздух отвън ,да минава първо през турбината и след това да минава през филтъра.Както знаем при 156 преди фейса е обратното.
                        Не съм свалял корите под чистачките още на 147 да видя какво е положението....за това се замислих.
                        Това е вярно само за двузоновите климатроници накратко

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                          Това е вярно само за двузоновите климатроници накратко
                          Кое е вярно за двузоновите?
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • Колеги някой има ли решение на този проблем? Стойката на ръчната се оттръгна от купето, понеже предният болт се беше развил, прилагам снимка.
                            Attached Files
                            Alfa Romeo 156 1.8 TS 99'
                            ex. Lancia Dedra 1.6 ie 93'

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от WarsteineR Покажи съобщение
                              Колеги някой има ли решение на този проблем? Стойката на ръчната се оттръгна от купето, понеже предният болт се беше развил, прилагам снимка.
                              Или с поп нитове, неръждаеми си слагаш нещо подходящо или заварка с СО
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                                Кое е вярно за двузоновите?
                                Чети, написано е в коментара ми

                                Comment

                                Working...
                                X